Jumaat, 30 April 2010

Internet----->Mesen Duit??


Assalamualaikum semua. sebenarnyer sy cuba curi masa utk post samtin kat blog ni.. dh lama dh x luahkan isi hati yang terpendam selama ini.. hehe, gurau jer.. hmm mggu ni cukup dasyat buat sy especially tugas sbgai seorang guru.. sy dibebani banyak sgt keje sampaikn nk mkn pn x sempat.. dh smpi umah bru dpt mkn. tu pn kne masak sendiri dulu.. never mind.. biarla sy tggung beban tu sorg2.. lgpn sy dibayar gaji, bkn percuma wt keje-keje tu.. hehehe.

ok hari ni sy cuma nk bgtau bahawa sy skrg ni masih lagi discover mcm2 bisness internet yang menjadi kegilaan ramai pengguna internet.. yela, disamping surf internet biarla dapat jana income.. dapat jgk bayar bil streamix bulan2. hehe.. saya masih lagi mencari dan menkaji beberapa bisness internet yang popular. sejauh manakah bisness internet mampu memberi income kepada kita dan banyak manakah usaha yang kita perlu lakukan untuk memastikan kita mendapat keuntungan yang lumayan..

apa-apa pun yang penting bagi saya adalah komitmen.. tanpa komitmen yang tinggi kita akan cepat berputus asa jika bisness yang kita jlankan tu x bergerak dan tidak dapat menjana pulangan untuk kita... yang pastinya seseorang yang hendak menjalankan bisness internet perlu mempunyai keinginan yang tinggi serta kecekalan. melalui usaha yang gigih insyaAllah kita mampu mendapat pulangan yang lumayan melalui internet.. sekian saja dahulu buat kali ni ok.. assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails